عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1395
بازدید : 55
نویسنده : rahnama-safar

رستوران يانگ كي بهترين رستوران چيني در شهر هنگ كنگ است. داراي غذاي فوق العاده تازه و خوشمزه مخصوصا كباب غاز كه معروف ترين غذاي اين رستوران زيباست. رستوران يانگ كي داراي فضا و دكور بي نظير است و مي توان گفت به اين رستوران حتما مراجعه كنيد و طعم خوب غذاهايش را بچشيد. البته متناسب با كيفيت بالا قيمت ها نيز كمي بالا مي باشد.

منبع: سايت راهنماسفر



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری هنگ کنگ , ,
:: برچسب‌ها: رستوران يانگ كي , راهنماي گردشگري هنگ كنگ ,
تاریخ : شنبه 6 آذر 1395
بازدید : 43
نویسنده : rahnama-safar

از جاذبه‌هاي طبيعي گردشگري استان قزوين كه هرساله گردشگران زيادي را به سوي خود جذب مي‌كند، دره چشم نواز الموت است كه در ميان آن درياچه زيباي اوان همچون نگيني درخشان خودنمايي مي‌كند.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری ایران , ,
:: برچسب‌ها: درياچه اوان , راهنماي گردشگري قزوين ,
تاریخ : شنبه 6 آذر 1395
بازدید : 140
نویسنده : rahnama-safar

كوهستان آلپ يكي از عظيم ترين رشته كوه ها در مركز اروپاست كه در بخش هايي از كشورهاي  ايتاليا، فرانسه، اتريش، آلمان، سوئيس، اسلووني و ليختن‌اشتاين گسترده شده است. رشته كوه­هاي آلپ طيف گسترده اي از مناظر، در ميان ارتفاعات، دره و آبشار، قله هاي پوشيده از برف را ارائه مي كند.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری فرانسه , ,
:: برچسب‌ها: كوه آلپ, راهنماي گردشگري فرانسه ,
تاریخ : چهار شنبه 3 آذر 1395
بازدید : 49
نویسنده : rahnama-safar

منطقه حفاظت‌شده بولا به وسعت ۳۹۰۷ هكتار در استان مازندران واقع مي‌باشد و بخش كوچكي از اين منطقه در شمال شهر سمنان و در مجاورت پناهگاه حيات وحش كياسر قرار دارد و هم‌مرز با پناهگاه حيات‌وحش دودانگه و چهاردانگه و منطقه حفاظت‌شده پرور است. در واقع بخش دهستان پشتكوه شهرستان مهدي‌شهر و دودانگه‌ شهرستان ساري محل دقيق اين منطقه است و از سال 1378 تحت حفاظت قرار گرفت.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری ایران , ,
:: برچسب‌ها: آبشار بولا , جنگل بولا, طبيعت گردي مازندران ,
تاریخ : چهار شنبه 3 آذر 1395
بازدید : 81
نویسنده : rahnama-safar

مراكز خريد برتر در هنگ كنگ

1 - مركز خريد لندمارك(مركزي)( Landmark)

مركز خريد لند مارك هنگ كنگ، معروف به بازار مركزي، يكي از قديمي ترين و برجسته ترين مراكز خريد هنگ كنگ مي باشد كه بين هتل ماندارين و برج هاي اداري واقع شده است. فروشگا هاي شيك در 5 طبقه ، بهترين مارك هاي بين المللي در اسيا را عرضه مي دارند.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری هنگ کنگ , ,
:: برچسب‌ها: هنگ كنگ, مراكز خريد هنگ كنگ , گردشگري هنگ كنگ ,
تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1395
بازدید : 176
نویسنده : rahnama-safar

باغ گل كوكنهوف(Keukenhof) در هلند

كوكنهوف (به هلندي: Keukenhof) يا باغ اروپا، يكي از محبوبترين و ديدني­ترين باغ هاي كشور هلند در جنوب آمستردام نزديك شهر كوچك ليسه (Lisse) و لايدن است كه هر ساله با آغاز بهار  به مدت ۲ ماه بازگشايي مي‌شود كه با نام جشنواره ي لاله هم شناخته مي شود و  بزرگ ترين جشنواره ي گل لاله در جهان است و معمولا از ۲۲ مارس تا ۲۰ مه اين مجموعه باز است و همه ساله حدود ۷۰۰ هزار نفر از اين باغ بازديد مي‌كنند.



:: برچسب‌ها: باغ گل كوكنهوف(Keukenhof), باغ گل كوكنهوف, باغ گل كوكنهوف در هلند ,
تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1395
بازدید : 35
نویسنده : rahnama-safar

پیچ نعل اسبی یا خم نعل اسبی (به انگلیسی: Horseshoe Bend)، از هنرهای زیبای طبیعت است که به یکی از عجیب‌ترین، زیباترین و خوش‌نقش‌ترین دیدنی‌های غرب شهره یافته است. در جنوب غربی آمریکا، طبیعت دست نخورده ی آریزونا جایی که آب، باد و گذر زمان دست در دست هم داده‌اند و زیباترین و غیرممکن‌ترین اشکال ممکن را در دل صخره هایی باستانی خلق کرده‌اند، و ارزشمندترین جواهر آن «پیچ نعل اسبی رودخانه کلرادو» است.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری آمریکا , ,
:: برچسب‌ها: پیچ نعل اسبی , راهنمای گردشگری آمریکا ,
تاریخ : دو شنبه 1 آذر 1395
بازدید : 44
نویسنده : rahnama-safar

عمارت نارنجستان يا باغ قوام از عمارت­هاي دوره قاجاريه شيراز است كه در قسمت شرقي انتهاي خيابان لطفعلي خان زند و در محله بالاكفت قرار دارد. احداث اين بنا توسط علي محمد خان قوام الملك بين سالهاي ۱۲۵۷ تا ۱۲۶۷ هجري شمسي شروع شده و در حدود سال 1300 ه.ق. بدستور علي محمد خان(قوام الملك دوم) و پسرش محمد رضا خان(قوام الملك سوم) در شيراز ساخته و تكميل شده است.



:: برچسب‌ها: عمارت نارنجستان, باغ قوام, طبیعت گردی در شیراز ,
تاریخ : دو شنبه 1 آذر 1395
بازدید : 53
نویسنده : rahnama-safar

ايالت باواريا(بايرن) در آلمان

ايالت باواريا (Bavaria) يا بايرن (Bayern) آلماني بزرگترين استان آلمان در جنوب اين كشور واقع شده است و شهر مونيخ پايتخت اين ايالت است. باواريا در حال حاضر به يك مركز مدرن صنعتي در اروپا تبديل شده و اقتصاد آن از اقتصاد كشور سوئد نيز بزرگتر و قدرتمندتر است. ايالت باواريا (Bavaria) بزرگترين استان آلمان است.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری آلمان , ,
:: برچسب‌ها: ايالت باواريا, بايرن,ايالت باواريا آلمان ,
تاریخ : شنبه 29 آبان 1395
بازدید : 46
نویسنده : rahnama-safar

درباره اسپانیا :

اسپانیا با نام رسمی پادشاهی اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپا است. این کشور در شبه‌جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است. مرز اسپانیا با پرتغال (به طول ۱۲۱۴ کیلومتر) طولانی‌ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است.

قلمروی اسپانیا افزون بر سرزمین اصلی شامل جزایر بالئارس در دریای مدیترانه، جزایر قناری در سواحل آفریقایی اقیانوس اطلس، دو شهر خودمختار سبته و ملیله در آفریقای شمالی هم مرز با کشور مراکش و چندین جزیره مسکونی و غیر مسکونی دیگراز جمله آلبوران، شافاریناس، آلوزماس و ولز د لا گومرا می باشد. با مساحت ۵۰۵۹۹۲ کیلومتر مربع، اسپانیا کمی بزرگتر از ترکمنستان و از لحاظ بزرگی دومین کشور بزرگ اروپای غربی و پنجمین کشور بزرگ اروپاست.

پایتخت اسپانیا : مادرید

زبان رسمی اسپانیا : اسپانیایی

واحد پولی اسپانیا : یورو

پیش شماره : 0034

آب و هوا : هر منطقه از این کشور آب و هوای خاص خود را دارد. برخی قسمت ها آب و هوای مدیترانه ای و قسمت های دیگر آب و هوای اقیانوسی یا کوهستانی دارند. جنوب شرق اسپانیا ، تابستان های داغ  و زمستان های معتدل مدیترانه ای دارد . مناطق خشک مرکزی آن نیز تابستان های گرم و زمستان های خشک دارند.

منبع: سایت راهنماسفر



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری اسپانیا , ,
:: برچسب‌ها: پایتخت اسپانیا, زبان رسمی اسپانیا, واحدپول اسپانیا, پیش شماره اسپانیا, آب وهوای اسپانیا ,
راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com