عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399
بازدید : 58
نویسنده : rahnama-safar

شهر زیرزمینی کاریز

کاریز نه تنها یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های کیش محسوب می‌شود بلکه در تمام ایران شاید نظیر آن را نداشته باشیم و در چند سال اخیر شهر زیرزمینی کاریز یکی از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی و توریستی بوده است که چه در داخل و چه در خارج ایران همیشه افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. این شهر حدود ۱۶ متر زیرزمین قرار دارد که بعد از وارد شدن به آن معماری خارق‌العاده آن نظرتان را جلب خواهد کرد و دو چشمه کوچکی که در آن جریان دارد در تمام کیش و خصوصا شهر باستانی حریره در جریان است و همین موضوع باعث می‌شود تا این شهر زیرزمینی ارزش بسیار خاصی بین تمام جاهای دیدنی کیش پیدا کند. سقف مرجانی که حدود ۵۷۰ میلیون سال قدمت دارد و قبلا توسط دریا احاطه شده بود به قدری زیباست که پس از رزرو تور کیش هوش از سر هر گردشگری می‌برد.



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: کیش , جاذبه گردشگری کیش , تور کیش , جاذبه گردشگری استانبول , تور استانبول , تور گرجستان , جاذبه گردشگری گرجستان ,
تاریخ : دو شنبه 25 فروردين 1399
بازدید : 94
نویسنده : rahnama-safar

 هُنگ کُنگ شهری است جزیره‌ای در جنوب چین. منطقه خودمختار هنگ کنگ با هفت میلیون و ۲۳۰ هزار نفر جمعیت، از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود. هنگ کنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات امپراتوری بریتانیا بود. در سال ۱۹۹۷ و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست.
منطقه هنگ کنگ یکی از دو منطقه تقسیماتی ویژه در جمهوری خلق چین است. منطقه دیگر ماکائو است.

مشاهده تور هنگ کنگ



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری سایر کشورها , ,
:: برچسب‌ها: ویزای هنگ کنگ , هنگ کنگ , جاذبه گردشگری هنگ کنگ , تور هنگ کنگ ,
تاریخ : دو شنبه 30 دی 1398
بازدید : 104
نویسنده : rahnama-safar
برزیل:

برزیل با نام رسمی جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیّت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است. مساحت برزیل ۸٬۵۱۵٬۷۶۷ کیلومتر مربع و جمعیت آن بر اساس تخمین در سال ۲۰۱۹ حدود ۲۱۰ میلیون نفر است برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است. در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد.
برزیل دارای زمین‌های کشاورزی وسیع و جنگل‌های استوایی است؛ و با داشتن منابع طبیعی گسترده و نیروی کاری غنی قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است.
برزیل مستعمرهٔ پرتغال بود و این کشور تنها کشور قاره آمریکاست که مردم آن به زبان پرتغالی سخن می‌گویند. برزیل کشوری چندملیتی است و جمعیت آن متشکل از نژادهای اروپایی، سرخ‌پوستان آمریکا، آفریقائی و نیز آسیائی است. مذهب اصلی این کشور کاتولیک کلیسای رم است. بخش اعظم جنگلهای آمازون در خاک برزیل واقع شده‌است(۶۰٪)

برزیل

 



:: برچسب‌ها: برزیل-سفر به برزیل-تور نوروزی برزیل ,
تاریخ : شنبه 28 دی 1398
بازدید : 63
نویسنده : rahnama-safar

اگرچه شینگن اصطلاحی رایج در ایران است، اما تلفظ درست آن شنگن Schengen zone است. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین، ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن محسوب می‌شوند.

این منطقه که در وب‌سایت رسمی شینگن از آن با عناوینی هم‌چون بزرگترین منطقه بدون نیاز به پاسپورت جهان یاد شده ‌است، در سال ۱۹۸۵ در کشور لوکزامبورگ طی یک قرارداد بین‌المللی به وجود آمد. بر اساس این پیمان، ۲۲ کشور عضو اتحادیه اروپا و ۴ کشور عضو انجمن تجارت آزاد اروپا (EFTA) که محدوده‌ای به مساحت ۴،۳۰۰،۰۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی ۴۲۰ میلیون نفری را در بر می‌گیرد، به عنوان مجموعه‌ای واحد عمل می‌کنند.
قرارداد شینگن Schengen نام خود را از دهکده‌ای به همین نام در لوکزامبورگ قرض گرفته است جایی که مرز این کشور با آلمان و فرانسه تلاقی می‌کند و در حال حاضر به طور سالانه محدوده شنگن تنها از محدوده اروپا پذیرای 1.25 میلیارد بازدید کننده است.

ویزای شینگن

 



:: برچسب‌ها: ویزای شینگن-چونه ویزای شینگن بگیریم؟ ,
تاریخ : شنبه 21 دی 1398
بازدید : 72
نویسنده : rahnama-safar

کشور تونس با هزاران کیلومتر ساحل ماسه‌ای، مقصد بسیار خوبی برای سفر تفریحی خانوادگی به شمار می‌رود که دیدنی‌هایی تاریخی و طبیعی زیادی را شامل می‌شود.

آمفی‌تئاتر یکی از ویژگی‌های نمادین معماری روم باستان به شمار می‌رود که مشهورترین نمونه آن، کولوسئوم در رم است.
 این آمفی تئاترها در سراسر امپراطوری روم ساخته شدند، به‌طوری که حدود ۲۳۰ نمونه آن هنوز پابرجا هستند.

 موقعیت جغرافیایی:

یکی از این دیدنی‌های جذاب تونس آمفی تئاتر الجم است که در دویست و ده کیلومتری جنوب تونس، شهر مدرن الجم قرار دارد و در حال حاضر، از پر بازدیدترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود

آمفی تئاتر الجم


تاریخچه:



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تونس , آمفی تئاتر الجم , آمفی تئاتر , آمفی تئاتر الجم تونس , ,
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1398
بازدید : 60
نویسنده : rahnama-safar

کشور آفریقای جنوبی همان طور که از نامش پیداست در جنوبی‌ترین نقطه قاره آفریقا واقع شده است. کشوری که در درون خود کشوری دیگر را جای داده است.
جمهوری آفریقای جنوبی در جنوب آفریقا و در سواحل دو اقیانوس اطلس و هند قرار دارد.
آفریقای جنوبی با کشورهای نامیبیا، بوتسوانا، زیمبابوه، موزامبیک، سوازیلند و لسوتو همسایه است و در حقیقت لسوتو را در درون خود جای داده است.
بسياری از نواحی غربی نيمه كويری است, در حالی كه شرق اين سرزمين بيشتر پوشيده از علفزار استوايی (ولد) است.

آفریقای جنوبی

مشاهده ی تور آفریقای جنوبی



:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری آفریقای جنوبی , ,
:: برچسب‌ها: افریقای جنوبی،تور آفریقای جنوبی،تور آفربقای جنوبی ویژه نوروز ,
تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
بازدید : 74
نویسنده : rahnama-safar

معرفی کشور سوئیس:
سوئیس کشوری است در اروپای غربی که از شمال با آلمان، از شرق با اتریش و لیختنشتاین، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است.
این کشور 7٫5 میلیون نفر جمعیت و مساحتی بالغ بر 41٬290 کیلومتر مربع دارد.سوئیس کشوری است به صورت جمهوری فدرال تککانتون و از 26 ایالت تشکیل شده‌است که «کانتون» خوانده می‌شوند.
پایتخت سوئیس شهر برن است و قطب‌های اقتصادی این کشور دو شهر جهانی ژنو و زوریخ هستند. سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و درآمد سرانه در این کشور با 39٬000 دلار برای هر نفراز بالاترین‌ها در جهان است.
سوئیس کشوری چندزبانه است و در آن چهار زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانش به رسمیت شناخته می‌شوند.
سوئیس دارای سابقهٔ طولانی بی‌طرفی در مناسبات جهانی است، به‌طوری‌که این کشور از سال 1815 تاکنون وارد هیچ جنگی نشده‌است.  این کشور مقر بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی چون صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی است. یکی از دو دفتر اروپایی سازمان ملل نیز در این کشور و در شهر ژنو قرار دارد.
تأسیس کشور سوئیس در تاریخ 1 اوت 1291 ذکر می‌شود و این روز در سوئیس تعطیل ملی است
این کشور ۲۶ کانتون دارد و ۱۷ بخش آن به زبان آلمانی و اهالی ۴ کانتون غربی یعنی ژنو، نوشاتل ( Neuchâtel ) ، ژورا ( Jura ) و کانتون وو ( Vaud ) به زبان فرانسوی با یکدیگر صحبت می کنند
بعد از سوئد کشور سوئیس بالاترین سن امید به زندگی در اروپا را از آن خود کرده است  ، سوئیس دارای سابقه‌ طولانی بی‌ طرف و بدون دخالت در مناسبات سیاسی و نظامی نام برد .
ضمنا تنها کشوری است که به ازای هر کیلومتر مربع مساحت ، بیشتر از یک کیلومتر مسیر پیاده ‌روی دارد و به علاوه زیباترین و مشهورترین پیست اسکیجام جهانی داونهیل یا سرعت در کوه Lauberhorn قرار گرفته شده است که بسیار هم طرفدار در بین گردشگران تور سوئیس دارد .
این کشور بهترین مکان برای تجربه‌ لذت‌ بخش و فراموش نشدنی در قایق‌سواری می باشد ، مژده به علاقه‌ مندان گلف که به سوئیس سفر می کنند نیزاین است که  این کشور یکی از بهترین زمین‌های گلف کل اروپا را در اختیار دارد که آن را در سف ربا تور سوئیس از دست ندهید .
فوتبال ، هاکی روی یخ و تنیس از ورزش‌ های مورد توجه و علاقه‌ عموم مردم و همچنین توریست ها می باشد و 2 بازیکن مطرح تنیس راجر فدرر و مارتینا هینگیس اهل این کشور هستند



:: برچسب‌ها: معرفی تور سوئیس*تور سوئیس ارزان*تور سوئیس آندیاسیر ,
تاریخ : دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 90
نویسنده : rahnama-safar

تاریخچه  کلیسای جامع:

در 15 آگوست سال 1248 میلادی عملیات ساخت کلیسای جامع کلن (آلمانی: Kölner Dom، نام رسمی: Hohe Domkirche St. Peter und Maria) در کلن، توسط اسقف اعظم کنراد فون هوکستادن، آغاز شد. با این وجود موانع چندی نیز بر سر راه ساخت این کلیسا پدید آمدند و به همین دلیل تکمیل ساخت آن سال های زیادی به طول انجامید. سرانجام درهای کلیسا در سال 1880 میلادی به روی مؤمنان گشوده شد. در طی جنگ جهانی دوم آسیب های بسیاری به ساختمان بزرگترین کلیسای گوتیک اروپای شمالی وارد آمد. از انبوه بمب هایی که در طول جنگ بر سر شهر کلن فرو ریخته شد تقریباً 70 بمب این کلیسا اصابت کردند. کلیسای جامع کلن در سال 1996 میلادی به فهرست میراث جهانی یونسکو، افزوده شد.

kelisay jame koln


تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1398
بازدید : 72
نویسنده : rahnama-safar

اقدامات اولیه قبل از پر كردن فرم ويزا شنگن:

قبل از اقدام به پر كردن فرم ويزا شینگن، شما باید یک وقت سفارت کشور مد نظررا بگیرید. شما می توانید از طریق کارشناسان آژانس آندیا سیر اقدام به دریافت وقت قبلی کنید. پیشنهاد ما به شما این است که حداقل دو ماه قبل از سفر خود اقدام به دریافت وقت کنید. پس از گذارندن مراحل اولیه که شامل دریافت اطلاعات شخصی و اثر انگشت می باشد، شما می بایست اقدام به پر كردن فرم ويزا شینگن خود کنید.

 

پر کردن فرم ویزای شینگن بسیار مهم است. اگر این مرحله را به درستی طی کنید شانس شما برای اخذ ویزای شینگن بالاتر خواهد رفت ،بر عکس این موضوع نیز صادق است . بدین معنی که اگر فرم های ویزای شینگن به درستی پر نشود و یا یک گزینه در فرمها به درستی جواب داده نشود با مشکل رو به رو خواهید شد و در خواست شما رد می شود . همان طور که در مقالات قبلی هم بیان شد، سفارت خانه های اروپایی ثبت درخواست ویزای شینگن را به شرکت های VFS سپرده اند و این شرکت ها نیز در مورد تکمیل فرم های ویزای شینگن مسئول نیستند و هر گونه مسئولیت این کار با متقاضی ویزا خواهد بود .
نکته مهم : اگر درخواست شما برای بار اول رد شد ، هرگز برای تکمیل دوباره فرمهای ویزا عجله نکنید . این کار باعث می شود احتمال تکرار اشتباه بالا برود . در این صورت شما باید به یک کارشناس پرکردن فرم ویزا شینگن مراجعه کنید .
به یاد داشته باشید در صورت رد شد تقاضای شما بیش از یک بار ، بسیار سخت است که بتوانید ویزای شینگن را اخذ کنید .

 



:: برچسب‌ها: فرم ویزای شنگن_آندیاسیر ,
تاریخ : چهار شنبه 16 مرداد 1398
بازدید : 66
نویسنده : rahnama-safar

شرکت آندیا سیر بر اساس نیاز متقاضی و متناسب با تاریخ سفر آنها اقدام به اخذ وقت سفارت اسپانیا می نماید، و در شرایط خاص میتواند وقت سفارت اسپانیا را بصورت فوری و در اسرع وقت برای متقاضیان اخذ نماید.
خدمات مربوط به ویزای کوتاه مدت اسپانیا در ایران، توسط کارگزاری BLS انجام می‌شود این شرکت خدمات بین المللی توسط سفارت اسپانیا در ایران، برای تسهیل روند بررسی درخواست های ویزا اقامت کوتاه مدت در اسپانیا تعیین شده و به عنوان نماینده منصوب شده است و شرکت آندیاسیر برای اخذ خدمات مورد نیاز متقاضیان با این شرکت ارتباط مستمر دارد و بعد از تعیین وقت جهت تحویل مدارک و انگشت‌نگاری متقاضیان در دفتر BLS باید حضور پیدا کنند.


در حالت عادی، وقت سفارت اسپانیا برای یک هفته تا ده روز پس از زمان درخواست در دسترس خواهد بود ولی در فصول پر کار ممکن است تعیین وقت تا یکماه و بیشتر زمان نیاز داشته باشد. پس از تعیین وقت سفارت خود و تائید آن، یک شماره مرجع به همراه برگه وقت سفارت از سوی شرکت آندیا سیر در اختیار متقاضی قرار میگیرد که لازم است متقاضی آنرا چاپ نموده و در روز مورد نظر به دفتر BLS تحویل نماید البته همکاران ما همیشه در محل حضور داشته و راهنمایی لازم را به متقاضیان ارائه خواهند داد.در روز تحویل مدارک به ازای هر نفر بزرگ‌سال 65 تا 85 یورو به همراه داشته باشید زیرا پرداخت هزینه های انگشت نگاری و کپی و هزینه پست و یا استفاده از خدمات VIP همگی بصورت یورویی میباشد.



:: برچسب‌ها: وقت سفارت اسپانیا*راهنمای وقت سفارت اسپانیا*وقت سفارت*آندیاسیر ,
راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com